Hopen…

De tentamens zijn achter de rug, gisteren heb ik de laatste gehad en op het moment ben ik ontzettend moe. Volgens mij ben ik nog nooit zo ontregeld geweest in mijn dagritme. De afgelopen weken heb ik zoveel in de boeken gezeten, dat ik nauwelijks de tijd heb gehad om jullie op de hoogte te brengen van de stand van zaken. Om me voor te schamen! Maar uiteindelijk was dit alles voor een goed doel, overgaan naar leerjaar 2.

Die overgang staat bij mij nog niet vast namelijk. Ik heb 1 module afgelopen jaar niet gehaald en dat betekent dat ik dit blok sowieso 1 module moet halen om over te kunnen. Dat klinkt makkelijker dan het is. Ik wil over, ik wil door. Als ik die module nu niet heb gehaald, moet ik stoppen met de opleiding en dat is het laatste wat ik wil. Ik heb het zo naar mijn zin en voel me zo op mijn plek, dat het zonde zou zijn om dat alles te moeten opgeven.

De afgelopen maand heb ik me dan ook mega uit de naad gewerkt, om alles maar zo goed mogelijk te kennen. Ik had nooit gedacht zoveel motivatie in mij te hebben, maar niets blijkt minder waar. En nu ligt mijn lot in de handen van de docenten. De cijfers die zij aan mijn verslagen en tentamens gaan hangen, daar hangt nu alles van af.

Hopelijk heb ik goede resultaten, maar ik acht de kans niet erg groot. De tentamens gingen allemaal niet bepaald top, maar gelukkig ben ik erg tevreden over ons project. Ik vind dat we een goed onderzoek hebben neergezet en dat we dit netjes hebben verwerkt. Dit kan hopelijk voor genoeg compensatie zorgen…

Voor nu is het tijd om even rustig aan te doen. Bij te komen van de laatste maand, leuke dingen te doen en te genieten van het mooie weer (wat een grap).

Hoe gaat het hier?

5 gedachtes over “Hopen…

Ideas are like assholes. Everybody has one. Tell me yours ;)

